Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
  • Przychodnia

    Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego zapewnia w pełnym zakresie usługi medyczne z: Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Specjalistyki, Stomatologii, Pielęgniarstwa Środowiskowo-Rodzinnego, Położnej Środowiskowo-Rodzinnej, Higieny Szkolnej. Gwarantujemy wysoki poziom, dostępność i jakość świadczonych usług medycznych.Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego zapewnia w pełnym zakresie usługi medyczne z: Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Specjalistyki, Stomatologii, Pielęgniarstwa Środowiskowo-Rodzinnego, Położnej Środowiskowo-Rodzinnej, Higieny Szkolnej. Gwarantujemy wysoki poziom, dostępność i jakość świadczonych usług medycznych.
    +Więcej
  • Nasi LekarzeLekarze

    Przychodnia w Strzelinie zatrudnia wysokiej klasy specjalistów.
    +Więcej
  • 1
  • 2
Rozmiar tekstu

Rejestracja

71 39 21 256

Teleporady

71 758 24 57

Informacje

Szanowni Państwo, drodzy Pacjenci,

informujemy, że z uwagi na zagrożenie rozprzestrzeniania się chorobą Covid – 19 oraz wprowadzeniem stanu epidemii na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, pacjenci posiadający prawo do uzyskania świadczenia finansowanego ze środków publicznych mogą uzyskać konsultacje medyczne w formie teleporady, zgodnie z art. 22 ust. 4b i 4c ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej (Dz. U. z 2020 r., poz. 295 t.j.) oraz wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 sierpnia 2020 r. w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2020 r., poz. 1395). Teleporady będą prowadzone do odwołania, w godzinach pracy Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie.

W celu uzyskania teleporady należy zadzwonić w godzinach pracy Zakładu pod jeden z numerów jednostki, tj. 71 758 24 57 Ponadto pacjenci lub działający w ich imieniu przedstawiciele (rodzice, opiekunowie prawni, pracownicy służb socjalnych itp.) powinni przygotować następujące informacje, które zostaną podane osobie przyjmującej zgłoszenie o potrzebie uzyskania przez pacjenta konsultacji w formie teleporady, a mianowicie:

1) Imię i nazwisko pacjenta, adres zamieszkania, numer PESEL;
2) Numer telefonu, pod który zostanie udzielona porada.

Informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych w trakcie udzielania świadczenia w formie teleporady dostępne są na stronie www Zakładu, tj.
W celu zapewnienia wysokich standardów obsługi usług świadczonych na rzecz naszych Pacjentów, a także dbając o bezpieczeństwo działania Zakładu, stosuje się monitorowanie rozmów telefonicznych za pomocą rejestratora. Dane z rozmów przetwarzane są przez okres 30 dni, a następnie trwale usuwane.